TURKONFED Röportajı

Nasıl bir yönetişim stratejisi uyguladınız? KOBİ’lerin kurumsallaşma süreçlerinde sizin görüş, önerileriniz ne olabilir? Öncelikle insan kaynakları yönetiminin ve bilgi yönetiminin en önemli unsurlar olduğunu tespit ettik ve bu konulara...


Binden Fazla Marka Emin Ellerde

Türkiye’nin en büyük ıslak mendil üreticisi olan Sapro, 1997 yılında faaliyete başlayan 35.000 metrekare kapalı alanda günlük 120 milyon yaprak üretim kapasitesi ve 10.000 paletlik depolama alanına sahip...


Pazarlarda kalıcı olmanın sırrı müşteri memnuniyeti

Faaliyetlerine 1997 yılında başlayan Sapro Temizlik Ürünleri San. ve Tic A.Ş. bu yıl 20’nci yaşını kutluyor. Ceyhun Zincirkıran ve Mehmet Gündoğdu ortaklığı ile kurulan Sapro, aradan geçen 20...


2017 Private Label zirvesinin Altın sponsoru Sapro oldu

Özel markalı ürün sanayicileri ve Tedarikçileri  sektörün geleceğini tartışacak 2017 Private Label zirvesinin Altın sponsoru Sapro oldu Bu yıl üçüncü kez düzenlenen Private Label Zirvesi’nin altın sponsorluğunu, ürettiği özel markalı...