05.12.2024

Sapro’nun platin sponsoru olduğu “9. Private Label Zirvesi” sektör paydaşlarını bir araya getirdi

Son 8 yıldır ISO 500 listesinde yer alan Sapro’nun platin sponsorluğunu üstlendiği, hızlı tüketim ürünleri sektörünün en yoğun ilgi gören organizasyonu “9. Private Label Zirvesi” sona erdi. Sektörün en saygın organizasyonlarından biri olan zirve, sektörel sorunlara çözüm üretmek için tüm paydaşları buluşturdu.

Islak mendil ihracatında birinci sırada bulunan Sapro, bu yıl da PLAT Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve Tedarikçileri Derneği’nin geleneksel olarak düzenlediği “Private Label Zirvesi”nin sponsoru oldu. 4 Aralık’ta, Pendik Crowne Plaza’da gerçekleşen etkinlik, yerel perakende zinciri yöneticileri ve sektörün paydaşlarını buluşturdu. 

Sapro ürünleri dünyada her 6 kişiden birine ulaşıyor

9. Private Label Zirvesi’nde söz alan Sapro Temizlik Ürünleri İcra Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Murat GÖNÜL, “Sapro olarak private label ıslak mendil alanında öncü bir şirket olma vizyonumuzla yola çıktık ve bu vizyon doğrultusunda büyük adımlar atıyoruz. Alanında global bir lider olarak yılda ürettiğimiz 1.3 milyar paket mendille, milyarlarca insanın hayatına dokunuyor ve onların hijyen ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Yerli bir marka olarak 8 milyar insanın yaşadığı dünyada her 6 kişiden birine ürünlerimizin ulaşmasının gururunu yaşıyoruz. Private label pazarı, fiyatın yanı sıra kalite, çeşitlilik, sürdürülebilirlik, marka imajı ve yenilikçilik gibi birçok faktörün etkileşiminde şekilleniyor. Sapro olarak; başarılı bir private label stratejisi için bu faktörlerin tümünü dikkate alarak tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına cevap vermeyi hedefliyoruz.” dedi.

50 milyon dolardan fazla yatırım

En önem verdikleri temel konunun sürdürülebilirlik olduğunun altını çizen Murat GÖNÜL, “İnovasyon, sürdürülebilirlik, müşteri odaklılık, kalite, çalışan memnuniyeti, güvenilirlik ve değişime açıklık gibi değerleri benimseyen bir iş ekosistemi yaratmayı hedefleyen vizyona sahibiz. Sürdürülebilirlik Sapro için en önemli konu başlığı, bu nedenle mottomuzu ‘Sapro ile Geleceğe Adım At’ olarak belirledik. Bu vizyonla son beş yılda 50 milyon dolardan fazla yatırım gerçekleştirdik. Bu yatırımlarımız sayesinde yeni ürünler geliştirdik ve insan ile makine iş birliğinin ön planda olduğu, çevreye duyarlı bir üretim anlayışı olan endüstri 4.0'a geçiş yaptık. Son teknoloji ıslak mendil üretim hatları, karton ambalaj üretim hattı, biyoçözünür ve kompostlanabilir ıslak mendil kumaşı üretim hattı, akıllı depo ve ultra saf su arıtma sistemlerine yatırımlar yaparak sektörümüzde çığır açan teknolojilere imza attık.” açıklamasında bulundu.

“Topluma yaptığımız katkılarla iz bırakmayı amaçlıyoruz”

2023’te karbon ayak izlerini yüzde 17 oranında düşürdüklerini de belirten Murat GÖNÜL, “Sadece ürünlerimizle değil, topluma yaptığımız katkılarla da iz bırakmayı amaçlıyoruz. Eğitim destekleri, çevre projeleri ve sürdürülebilir yaşam için yaptığımız katkıları geleceğe yatırım olarak görüyoruz. Gelecekte; sürdürülebilirlik ve inovasyonun daha da ön plana çıkacağı bir sektörde faaliyet göstereceğiz. Bu doğrultuda vizyon ve stratejimizi belirliyor ve geleceğe emin adımlarla ilerliyoruz.” şeklinde sözlerini sürdürdü.

Sizi Arayalım

Aranacak kelimeyi girin ve "enter" tuşuna basın.
Çıkmak için "ESC" tuşuna basın.