NO SÜREÇ ADIMLARI
10 KALİTE VE ÜRÜN GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
1 Kurumumuz, dünya pazarlarına entegre olarak dünya markaları ile hem kalite hem iş hacmi olarak rekabet edebilmek ve tüm dünya pazarlarında kaliteden ve ürün güvenliğinden ödün vermeden büyümek amacıyla Kalite ve Ürün Güvenliği Politikasını oluşturmuş, sürekli eğitim, araştırma geliştirme faaliyetleri, iş sağlığı ve güvenliği, çevre yönetimi, tedarik kuralları ve sürekli gelişimi kendine hedef edinmiştir.
20 KALİTE POLİTİKAMIZ
1 Firmamızın kalite politikası, ürün kalitesi, müşteri memnuniyeti, eğitim, AR-GE ve sürekli gelişim üzerine kurulmuştur. Toplam kalite yönetimi çerçevesinde, müşteri odaklı bir şekilde ve sürekli iyileştirme politikasını benimseyerek AR-GE faaliyetlerini yürütmek, HACCP ve GMP gerekliliklerini yerine getirmek, sağlıklı ve hijyenik ürünler üretmek en büyük hedefimizdir. Bu faaliyetlerimizin tümünü çevre ve etik kurallarla ilgili yasal gerekliliklere uygun olarak sürdürmekteyiz.
30 ÜRÜN KALİTESİ VE ÜRÜN GÜVENLİĞİ
1 Ürün kalitesini ve güvenliğini her zaman birinci sırada tutmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak için gerekli prosedürleri işleterek tedarikçiler ile iş birliği içerisinde çalışmak temel prensibimizdir. Ürünlerimizin sağlıklı ve güvenli ürünler olması için Tehlike Analizi ve Risk Yönetimi’nin ve İyi Üretim Uygulamalarının (GMP) en iyi şekilde yerine getirilmesi temel ilkelerimizdendir.
40 ÇEVREYE DUYARLILIK
1
  • Ürün tasarımı ve üretim sırasında kaynakları koruyarak ve olumsuz çevre boyutlarını minimize ederek,
  • Yeni ürün geliştirmede tehlikeli maddeleri ve riskleri dikkate alarak,
  • Çevreyle ilgili yasal şartlara, müşteri taleplerine ve tüm ilgili tarafların şartlarına uyarak,
  • Atıkların negatif çevresel etkilerini minimize ederek,
  • Çevre kirliliğinin aktif olarak önlenmesine yardımcı olmak temel amaçlarımızdandır.
50 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
1 Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve gerekliliklerini tespit edip karşılamak sureti ile müşteri tatminini tam olarak sağlarız.
60 EĞİTİM VE EKİP RUHU
1 Eğitimleri, ürün kalitesinin düzeyi ve sürekliliğinin temeli olarak algılar ve uygularız.
2 Firmamızda tüm çalışanlar ekip ruhu duyarlılığı ile görevlerini tam anlamıyla gerçekleştirmeye çalışırlar.
3 Çalışanlarımızın kişisel performans, yetkinlik ve becerilerinin eğitimlerle artırılması amaçlanır.
70 SÜREKLİ GELİŞİM
1 Firmamız her yıl hedefler geliştirip bu hedeflere ulaşmak için kalite yönetim sistemi ve ürün güvenliği yönetim sistemi oluşturarak devamlılığını sağlamaktadır. Bu suretle, sürekli gelişmeyi temin ederek pazar payını sürekli yükseltmeyi amaçlamaktadır.
80 İŞ AHLAKI / DAVRANIŞ KURALLARI ( ETİK KOD / CODES OF CONDUCT)
1
  • Yasal Uyumluluk: İşi gören personelin, süreci, belirlenen yasal standartlara göre yürütmesi amaçlanmaktadır.
  • Ayrımcılığın önlenmesi: İşe alma, ücretlendirme, eğitim imkanı, terfi ve emeklilikle ilgili uygulamalarda cinsiyet, yaş, din, ırk, mezhep, sosyal statü, fiziksel yapı, etnik köken, cinsel tercih veya herhangi başka bir kişisel özellikten ötürü hiçbir ayrımcılık tolere edilemez.
  • Ücretlendirme: Normal çalışma, fazla mesai ve mesai farkları için ödenen ücretler yasal asgari ücret ve/veya sanayi standardında ve/veya üzerindedir.
  • Çalışma saatleri: Yasal gereklilikler yerine getirilmektedir.
  • İş yeri sağlığı ve güvenliği: İş sağlığı ve güvenliğine yönelik kesin düzenlemeler ve prosedürler geliştirilip uygulanmaktadır.
  • Çocuk işçi çalıştırılmamaktadır.
  • Çevre ve çevre güvenliği hususları dikkate alınmaktadır.
  • Çöp ve atıkların imhası, kimyasal ve tehlikeli diğer maddelerin kullanılması ve muhafaza edilmesi ile emisyon ve atık su ile ilgili uygulamalara yönelik standartlar asgari yasal taleplerle örtüşmektedir.
  • Şirket içinde uluslararası yönetim sistemleri uygulanmaktadır.
  • Sosyal uygunluk politikası mevcuttur ve uygulanmaktadır.
90 BİNA MAKİNA VE EKİPMANLAR
1 Ürün kalite ve güvenliği ile iş sağlığı ve güvenliği kurallarının uygulanması için gerekli bina, ekipman, personel ve sarf malzeme kaynaklarının sağlanmasına özen göstermekte, ilgili regülasyonları takip etmektedir.
2 Üretim alanının hijyenik havalandırma ve su sistemlerine sahip olmasının yanında; SAPRO belirli alanlara girişlerin yetkilendirilmiş olması adına akıllı bina teknolojisi ile donatılmıştır.
100 BİLGİ GÜVENLİĞİ VE YÖNETİM SİSTEMİ
1 İş sürekliliği ve bilgi varlıklarına yönelik her türlü riski yönetmek, bilgiyi muhafaza etmek ve bu anlamda ilgili yasal ve müşteri şartlarını karşılayan ve ilgili standartın gerekliliklerine uygun, risk yönetim sistemine dayanan bir bilgi güvenliği yönetim sistemi oluşturmak, uygulamak ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak BİLGİ GÜVENLİĞİ politikamızdır.  Bu anlamda bilgi güvenliği kuruluşumuzun sürdürebilirliği için hayati önem taşımaktadır.
110 ÜRÜN ŞARTLARI/ YASAL GEREKLİLİKLER
1 Firmamız ilgili ülke yasalarına bağlı olan ve ihracat yapılan ülkelerdeki tüm yasal gereklilikleri takip etmekte ve sahip olduğu tüm standartların gerekliliklerine göre üretim yapmaktadır.
120 SÜRDÜREBİLİRLİK
1 SAPRO olarak üzerinde yaşadığımız dünyanın, içinde bulunduğumuz eko sistemin, onun sınırlı kaynaklarının ihtiyatlı kullanılmasının, topluma ve diğer yaşamlara karşı sorumluluklarımızın bilincindeyiz. Bu sebeple doğaya ve topluma karşı sürdürebilir bir değer katmak için titizlikle çalışmayı kendimize bir görev edindik. Sürdürebilirlik vizyonumuz, süreçlerimizi ve ürünlerimizi bu doğrultuda uyarlayarak dinamik bir sistem oluşturmaktır.

 

Mikrobiyoloji Laboratuvarı Kalite Politikamız

Sapro Temizlik Ürünleri San. ve Tic. A.Ş. deney sonuçlarının kalitesini güvenceye almak için kalite politikasını belirlemiştir. SAPRO, kalite politikasının tüm gereklerinin yerine getirileceğini taahhüt eder.

  • Uluslararası veya ulusal standartlarla izlenebilirliği olan çalışma standartlarımızla gerçekleştirdiğimiz deney faaliyetlerinde hizmet vermek,
  • Yürürlükteki mevzuatlar ve TS EN ISO/IEC 17025 standardı çerçevesinde, ulusal/uluslararası standartlar ve metotları ya da özel şartlarla belirtilen deney metotlarını kullanarak, müşterilerimize kaliteli ve güvenilir hizmet vermek,
  • Müşteri memnuniyeti esas alınarak zamanında, hatasız ve profesyonel hizmet vermek,
  • Tüm Laboratuvar personeli, verdiği hizmetlerde bağımsızlık, tarafsızlık ve gizlilik prensiplerine bağlı kalarak müşterilere ait gizli bilgilerin ve tescilli hakların korunmasından sorumlu olmak gizliliğin sağlanması ile ilgili beyan vermek,
  • Müşteri memnuniyetini arttırmak, deney hizmetleri müşteri ile üzerinde anlaşılan şartlara uymadığında, kalite sisteminde tanımlanan önlemleri almak,
  • Tüm personelin eğitim ihtiyacını belirleyip, eğitim sağlamak. Eğitimlerle kalite politikasını ve dokümanlarını öğrenmeleri ve uygulamalarını sağlamak,
  • Kalite sistemi gereği yıllık hedefler belirlemek ve faaliyetlerimizi hedeflere uygun olarak yürütmek ve hizmet kalite yönetiminin etkinliğini ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek

Ceyhun Zincirkıran
Yönetim Kurulu Başkanı

Sizi Arayalım

Aranacak kelimeyi girin ve "enter" tuşuna basın.
Çıkmak için "ESC" tuşuna basın.